آموزش مجازي: مزايا و محدوديتها
در دنياي امروز كه اطلاعات روز به روز نو شده و سرعت توليد آن به چشم بر هم زدنـي كـاهش يافتـه اسـت، انتقـال
اطلاعات از فردي به فرد ديگر به عنوان هدف آموزش كاري عبث و بيهوده است؛ بنابراين هدف آموزش بـه آمـوزش بازيـابي
اين دانستهها به فراخور حال هر فرد تغيير يافته است. آموزش مجازي نيز به عنوان شيوه نسبتاً نوظهور به طـور جـدي ايـن
هدف را دنبال ميكند. هر چند اين نوع آموزش و بهرهوري از رسانههاي مدرني همچون اينترنت و رايانه فرصتهاي طلائـي
را براي افراد ايجاد كرده، اما وجود موانع و مشكلات در آن امكان ناپذير است. در اين مقاله سعي شده است كـه بـه بررسـي
اين مزايا و محدوديتها در آموزش پرداخته شود. از اين رو پس از ذكر يـك مقدمـه، بيـان تعريـف و ويژگـيهـاي آمـوزش
مجازي و تاريخچه كوتاه از آن، مزايا و محدوديتها را از چشم انداز هاي متفاوتي اعم از اقتصادي، آموزشي، فرهنگي و زماني
مورد توجه قرار داده و در نهايت به تغيير نقش و جايگاه مدرس در آموزش مجازي و بررسي اينكه اين تغيير نقش چه مزايـا
و محدوديتهايي به همراه داشته است، ميپردازيم.
پسورد فایل : گزارش خرابی لینک
دیدگاهتان را بنویسید